Σάββατο 30 Απριλίου 2011

ΑΕΚ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕΙ - ΑΕΚ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ!!!


Έτοιμη να σηκώσει το κύπελλο Ελλάδας είναι η ΑΕΚ απόψε το βράδυ και να μας πληρώσει έστω και με το 1,55. Το παιχνίδι είναι ζωής ή θανάτου! Οι κιτρινόμαυροι πέρα του οτι αξίζουν ένα κύπελλο μετά απο τον τελευταίο τους τελικό κόντρα στον Ολυμπιακό, καλούνται να το κατακτήσουν για να κλείσουν στόματα και να δείξουν οτι η ΑΕΚ δεν έχει ξοφλήσει σαν όνομα. Υπο άλλες συνθήκες θα ήμουν επιφυλακτικός, ξέροντας όμως οτι αν δεν κερδίσουν οι Ενωσίτες ο κόσμος δεν θα τους αφήσει να πάνε σπίτια τους ούτε με ταξί(!) απόψε, θα βάλω κι εγώ το κεφάλι μου μαζί με τα δικά τους! Απο κεί και πέρα έχω τσεκάρει και μερικά ακόμη παιχνίδια και ότι ήθελε προκύψει...


Βασική πρόταση:
287. Άκρινγκτον-Μπαρνέτ  1
353. Ατρόμητος-ΑΕΚ  2
378. Πόρτλαντ-Σόλτ Λέικ  OVER
Συνολική απόδοση:  4,74      Ποντάρισμα:  30€




Δευτερεύουσα Πρόταση:
259. Μάιντζ-Άιντραχτ Φρανκφούρτης   Χ
273. Ντονκάστερ-Λέστερ   2
292. Όξφορντ-Λίνκολν   UNDER
336. Λούτον-Ρέξαμ  1
Συνολική απόδοση:  23      Ποντάρισμα:  20€




Για τη βασική πρόταση να σας πώ οτι πέρα απο την ΑΕΚ την Άκρινγκτον στην έδρα της συνηθίζω να την εμπιστεύομαι αφού κερδίσει περίπου 8 στα 10 παιχνίδια της. Τώρα για τη Σόλτ Λέικ τί να σας πώ? Ομάδα του OVER είναι, όπως επίσης και η Πόρτλαντ. Προχθές μάλιστα η Σόλτ Λέικ με τη Νιού Ίνγκλαντ ήρθε 7+ γκόλ! Θα μου πείτε οτι χθές πόνταρα 4-6 γκόλ τη Βέρντερ με τη Βόλφσμπουργκ και ήρθαν 0-1 και αν δεν το είχα προτείνει εγώ θα είχε λήξει 24-22...... Τί να λέμε τώρα....


Καλό Σαββατοκύριακο με καθαρό μυαλό και πολλά κέρδη!


Y.Γ. Ά και κάτι ακόμα. Στον τελικό προβλέπω νίκη της ΑΕΚ με 3-1 σκόρ..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου