Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Ταμείο με ομάδες διαμάντια!


Πολύ καλά τα πήγαμε χθές με 1 στα 4 στη βασικά μας πρόταση! Φυσικά και αστειεύομαι. Σήμερα έχουμε Τσάμπιονς Λίγκ όμως εγώ κοιτώντας το πρόγραμμα βλέπω τα λαυράκια να έρχονται απο αλλού! Σήμερα θα παίξω με ... τις ομάδες μου! Ξέρετε αυτές που με έχουν πληρώσει ξεχωιστά πολλές φορές ήρθε η ώρα να με πληρώσουν όλες μαζί σε ένα μέτριο ταμείο που χρειάζεται όμως πολύ γερό ποντάρισμα!
Όσοι με παρακολουθούν συχνά και είδαν το σημερινό κουπόνι δεν θα με επισκέφτηκαν καθόλου σήμερα γιατί ξέρουν απο μόνοι τους τη βασική μου πρόταση:

105. Λέιτον Όριεντ-Πλίμουθ  1
108. Ντάγκεναμ-Πίτερμπορο  2
111. Άκρινγκτον-Σάουθεντ   1
Απόδοση: 5,61    Ποντάρισμα: 50 €

Επειδή ξέρω όμως οτι έχω απαιτητικό κοινό που ψάχνει μεγαλύτερες αποδόσεις θα σας δώσω ακόμη μια πρόταση:

103. Ίντερ-Σάλκε   1 ημίχρονο/ 1 τελικό  (2,35)
104. Ρεάλ Μαδρίτης-Τότεναμ   GOAL   (1,65)
111. Άκρινγκτον-Σάουθεντ  1 ημίχρονο/ 1 τελικό   (2,65)
124. Ρέντινγκ-Πρέστον  1 (1,50)
125. Ιντεπεντιέντε-Κίτο  OVER  (1,70)
Aπόδοση: 26,20       Ποντάρισμα: 10 €


Αυτά και για σήμερα φίλες και φίλοι. Ας πάρουμε το ταμειάκι απο τη βασική πρόταση να ανασάνουμε και αν έρθει και το δεύτερο καλοδεχούμενο είναι εννοείται! Οι ομάδες είναι επιλεγμένες κυρίως με βάση το κίνητρο και τη δυναμικότητα τους. Γιατί πχ και η Ίντερ και η Σάλκε κοινό στόχο έχουν αλλά κατα τη γνώμη μου δε συγκρίνονται σαν ομάδες...

Καλή επιτυχία να έχετε.

2 σχόλια: