Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Με κίνητρο την κούπα!


Καλημέρα σε όλα τα καλά παιδιά του στοιχήματος! Εχθές δεν τα πήγαμε καθόλου καλά για τα δεδομένα του σάιτ, όμως απ ότι θα παρατηρήσατε οι επιλογές μου ήταν προσεγμένες και πολύ λογικές. Προσωπικά περισσότερο στεναχωρήθηκα για τη βασική μου πρόταση  απο την οποία περίμενα να πληρωθώ σαν τρελός! Όπως και να έχει η προσπάθεια για το ταμείο συνεχίζεται και νομίζω οτι είμαστε σε καλό δρόμο και πως αργά ή γρήγορα θα τους πιάσουμε για τα καλά..


Η βασική μου πρόταση σήμερα θα περιλαμβάνει μόνο ομάδες που πάνε για πρωτάθλημα αφού πλέον έχω αγανακτήσει με τα ψευτοφαβορί!

Βασική πρόταση:
398. Ναιμέγκεν-Άγιαξ  2
399. Ντε Γκράαφτσαπ-Τβέντε  2
413. Νόρτζελαντ-Κοπεγχάγη  2
457. Τραμπζονσπόρ-Μπουρσασπόρ  1
464. Νάπολι-Ουντινέζε  1
Συνολική απόδοση: 7,05    Ποντάρισμα: 30 €


Πρόταση με μεγαλύτερες αποδόσεις:
433. Βιγιαρεάλ Β'-Κόρδοβα  1
466. Εσπανιόλ-Ατλέντικο Μαδρίτης  2
470. Κολόν Σάντα Φε - Βελέζ   2
473. Χιμνάσια Λα Πλάτα-Ρίβερ Πλέιτ   2
Συνολική απόδοση: 19    Ποντάρισμα: 10 €


Πρόταση: Οι μπόμπες της ημέρας:
400. Χέρακλες-Αϊντχόβεν   1
425. Άρσεναλ-Λίβερπουλ   2
469. Σικάγο-Λός Άντζελες  1
436. Ντόρτμουντ-Φράιμπουργκ  Χ
Συνολική απόδοση: 209     Ποντάρισμα: 10 € σε σύστημα 3-4


Όσο για το φιλαράκι που μπήκε και μου την είπε εχθές για την Μπάροου έχω να του πώ οτι δεν έχει ιδέα απο στοίχημα και οτι είμαι σίγουρος οτι η Μπάροου νομίζει οτι είναι κανένα μπαράκι στην Αγγλία! Αν κάτσεις φίλε μου και δείς τα τελευταία εκτός έδρας παιχνίδια της, Χ2 θα την έπαιζες κι εσύ και ας έφαγε 5! 
Απλά φίλε πρέπει να καταλάβεις οτι έτσι είναι το στοίχημα! Εδώ ο Χαλπερίν εχθές που πρίν λίγο καιρό ήταν εκτός δωδεκάδας του Ολυμπιακού, έβαλε 25 πόντους σε ντέρμπι! Σκέψου τί θα γινόταν αν ο Ντούντα δεν τον εμπιστευότανε όπως και στους περισσότερους αγώνες φέτος...


Αλλά είπαμε, έτσι είναι ο αθλητισμός!


Τα λέμε...

4 σχόλια:

  1. εγώ είμαι αυτός που είπες ότι δεν έχω ιδέα απο στοίχημα!απο ότι βλέπω βάζεις 4-5 ομάδες με καλό συντελεστή..έλα στα σημερινά..
    μην το σβήσεις να δούμε πώς θα πάει..
    391 1
    393 1
    459 1
    464 1
    apodosi:14.7
    sygkrine to me mia diki sou stis times autes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 391 aso leei!!!!XAXAXAXAXAXAXAXA!!!!! x0ax0ax0ax0ax0ax0axa0x0a!!!!!!!!!!! File to piases!!! 1-5 teliko!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kalos malakas eisai kai esy tiger....(den eimai to paidi apo epanw)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tiger autos toulaxiston exei 0/4 oxi 3-4/13...ASTW FILE

    ΑπάντησηΔιαγραφή