Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Γερά για ταμείο τη Δευτέρα!


ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ ΕΛΕΟΣ! Αυτό έχω να πώ μόνο και τίποτα άλλο για χθές! Η Ρόντα πήγε και έπαιξε μέσα στη Βίλεμ πριν μια εβδομάδα και νίκησε 4-5! Η Τβέντε πήγε στη Βιγιαρεάλ μεσοβδόμαδα και έχασε 5-1! 15 γκόλ σε δύο παιχνίδια! Και παίζουν μεταξύ τους και έρχονται UNDER ρε πούστη μου? Ε όχι ρε μάγκες δεν πάει έτσι! Δε με νοιάζει ακόμη κι αν έχανα όλα τα άλλα παιχνίδια!
    Αυτό γαμώ την γκαντεμιά μου έπρεπε να το πιάσω και δεν το έπιασα! Ε έλεος ρε παιδιά! Εντάξει η καλή μέρα ως γνωστόν απ το πρωί φαίνεται και η συνέχεια ήταν ανάλογη του «πρωινού». Η Μονπελιέ που μου θέλει και Ευρώπη (τρομάρα της!) προηγούνταν απο το πρώτο ημίχρονο και ισοφαρίστηκε στο 75' με αυτογκόλ! Ξανά έλεος! Εντάξει αφού η βασική πρόταση χαιρέτησε απο νωρίς μετά δεν χρειαζόταν να σπάσει ο ΠΑΟΚ και η Γαλατασαράι! Έτσι; Δεν μου μένει παρά να πάω κόντρα στη γκίνια και να προσπαθήσω τουλάχιστον να ρεφάρω! Είναι μεγάλη η αδικία πάντως...κι αν κάποιος βγάζει συμπεράσματα για μένα απο τέτοιου είδους κουβάδες πραγματικά δεν πάει καλά! Δεν βρίσκω τί πιο λογικό να έπαιζα! Τις άλλες μέρες συνήθως αμα χάνω λέω:«Πώ δεν έπαιζα εκείνο ή το άλλο!» για χθές όμως πραγματικά και 100 φορές να γυρνούσαμε το χρόνο πίσω τα ίδια θα έπαιζα γιατί πολύ απλά ήταν τα πιό λογικα σημεία του κουπονιού!!!


Για σήμερα Δευτέρα θα σας πρότεινα να μην με ακούσετε γιατί θα παίξω εν βρασμώ ψυχής και δεν θα παίξω λογικά.

Ο Λεβαδειακός πάει στα Γιάννενα! Ντροπή και αίσχος κύριε ΟΠΑΠ με τις αποδόσεις που δώσατε! Αμα είναι έτσι βγάλτε τα Γιάννενα κατευθείαν Γιουρόπα Λίγκ άμα έχουν τόσο ομαδάρα! Διπλό εγώ με πενταράκι απόδοση και σε όποιον αρέσει!

Σε δύο παιχνίδια 2 over η Μόλντε και 2 under η Βίκινγκ! 2-3 γκόλ μεταξύ τους λέω εγώ! Κοιτάξτε τώρα πώς έρχεται ένα ωραιότατο 7+ ή ένα ωραίο 0-1 γκόλ επειδή το πόνταρα εγώ!!!

Πάω κόντρα στην πιο ξεφτιλισμένη ομάδα της Ευρώπης τη Μπεσίκτας που έχει χάσει και απο τη γιαγιά μου φέτος! Εξάλλου η Κασίμπασα προέρχεται απο 2 συνεχόμενες νίκες ενώ η Μπεσίκτας απο ήττα απο την πεθμένη Σιβασπόρ! Το 3,10 του άσου αξίζει πάρα πολύ! Τώρα άμα έρθει διπλό επιδή το έδωσα εγώ άσο δεν φταίω εγώ...

Στο Μπόχουμ-Χέρτα θεωρώ τους φιλοξενούμενους κλάσης ανώτερη ομάδα και παίζω το διπλό που θα επιβεβαιώσει και την ανωτερότητα της.

Λίβερπουλ-Μάντσεστερ Σίτυ κλασικό Χ με 1-1 σκόρ...

Τέλος, νομίζω οτι της Μπράγκα της καλάρεσε η συμμετοχή στους ομίλους του Τσάμπιονς Λίγκ φέτος και επειδή είναι πολλά τα λεφτά(!) της Ευρώπης μάλλον θα κερδίσει τη Γκιμαράες εύκολα ή δύσκολα για να ξαναβρεθεί σε τροχιά σεντονιού! Πάντως το 1,60 δεν μου αρέσει καθόλου και το θεωρώ πάααρα πολύ χαμηλό! Αν το βρείτε κοντά στο 1,80 στο ίντερνετ μην το σκεφτείτε καθόλου!

Με συγχωρείτε αλλά πραγματικά αγανάκτησα! Τα λέμε πάλι αύριο πιο ήρεμα...

Α ξέχασα να σας πώ οτι ρίχνω σε αυτά τα 6 παιχνίδια 10 € σε συστημα 4-5-6.

1 σχόλιο: