Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

ΤΑΜΕΙΟ με το σύστημα του σταυρού!


Καλησπέρα πώς πάτε? Όλα καλά? Εγώ πάλι καθόλου! Αυτή η κόντρα με την τύχη μου τον τελευταίο καιρό δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσει, ξέρω όμως οτι δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση να σταματήσω να προσπαθώ να ανακάμψω! Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες λέει το τραγούδι και δύσκολοι καιροί για ταμείο θα πώ εγώ. Ότι και να γίνεται όμως οφείλω σαν φίλος σας να σας λέω τη γνώμη μου ώστε να παίρνετε ιδέες αλλά και να προβληματίζεστε. Δεν μου αρέσει σήμερα το πρόγραμμα είναι η αλήθεια αλλά τρία σημεία τα ξεχώρισα.Κάνω το σταυρό μου και ελπίζω να μου κάτσουν μπας και σηκώσω λίγο ανάστημα... Πατήστε στο διαβάστε περισσότερα απο κάτω για να τα δείτε...


Πρώτα απ'όλα στις 5 η ώρα το απόγευμα η Κοπενγχάγη ταξιδεύει στη νεοφώτιστη Λίνγκμπι. Το πιο πιθανό σημείο εδώ είναι το διπλό όμως πιστεύω οτι η Λίνγκμπι θα αντισταθεί με σκληρή και κλειστή άμυνα γιατί ξέρει οτι η διαφορά της απο την αντίπαλο είναι τεράστια! Η κοπενγχάγη απο την άλλη θα πάει για να πάρει τους βαθμούς και με μισό μηδέν. Επομένως το under στο 2,10 μου βγάζει το μάτι και το NO GOAL για όσους πιστεύουν οτι δεν θα σκοράρει η Λίνγκμι αγγίζει το 1,90...

Δεύτερο σημείο της ημέρας βλέπω οτι είναι ο άσος της Μπρόντμπι. Δυνατή στην έδρα της, αν θέλει να διεκδικήσει πρωτάθλημα θα πρέπει να μάεθι να νικάει και καλούς αντιπάλους εκτός απο τα καφενεία της κατηγορίας! Το ποσοστό στο 1,80 είναι μεγάλο δέλεαρ για μένα...

Τρίτο και τελευταίο σημείο ο άσος της Σταντάρ Λιέγης απέναντι στη Λόκερεν. Η Σταντάρ είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα  του πρωταθλήματος και θα κυνηγήσει το πρωτάθλημα με νύχια και με δόντια. πιστεύω οτι θα πάρει το ματσάκι απο τα αποδυτήρια κιόλας οπότε τσιμπάω τον άσο απο ημίχρονο που μου μετατρέπει το 1,40 σε 2,10 και είμαι άρχοντας...

Ριχνω και 20 € απο τη μπάνκα μου που μηδενίστηκε και τώρα ξεκινάει να μετράει προς τα κάτω και είμαστε κομπλέ!

Υ.Γ. 1. Μην ξεχάσετε να επισκεφτείτε τη σελίδα του VAZELAKOU  που έχει ανανεωθεί...

Υ.Γ. 2. Μην ξεχνάτε οτι σήμερα νηστεύουμε αυστηρά. Σαν σήμερα εστάυρωσαν τον Ιησού.. Ας νηστέψουμε μπάς και αλλάξει κάτι προς το καλύτερο. Δεν έχουμε να χάσουμε και τίποτα στο κάτω κάτω της γραφής...

2 σχόλια:

  1. Φίλε tiger νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να πιάνεις πια ομάδα (γαμημένες)θα είναι πρώτη

    Μήπως είναι καλύτερα και εύκολο το over σε κάθε αγώνα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή