Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Ναυάγιο εχθές. Μεγάλες αποδόσεις σήμερα...


Η χθεσινή Κυριακή παραδέχομαι οτι ήταν σκέτη καταστροφή για μένα. Κάτι δεν πάει καλά τελευταίως και η κατάσταση αρχίζει και ξεφεύγει οριστικά. Βέβαια στη βασική μου πρόταση προδόθηκα απο ομάδες που διεκδικούν το πρωτάθλημα και απώλεσαν τη νίκη ίσως στο πιο κρίσιμο σημείο του πρωταθλήματος! Η Νάπολι χαιρέτησε οριστικά τον τίτλο αυτοκτονώντας με την εντός έδρας ήττας απο την Ουντινέζε και η Τβέντε αυτοκτονεί χάνοντας τα δικά της παιχνίδια... Δεν ξέρω πλέον με ποιόν τρόπο θα σηκώσω κεφάλι. Έχω παίξει φαβορί, έχω παίξει αουτσάιντερ, έχω παίξει «αδιάφορες» ομάδες και έχω παίξει και ομάδες που καίγονται για βαθμούς. Ακόμα όμως χρυσή τομή δεν βρήκα.

Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι θα σκύψω το κεφάλι. Αντιθέτως ξέρω οτι πάντα μετά απο περιόδους ανομβρίας επανακάμπτω θεαματικά με ντεμαράζ ταμείων! Γι αυτό λοιπόν η προσπάθεια συνεχίζεται και σε όποιον αρέσουν τα προγνωστικά μου, με ακολουθεί.Όσοι δεν πείθεστε πια απο τον tiger και θέλετε να αποχωρήσετε κανένα πρόβλημα. Το μόνο που εχω να σας πώ είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ ακόμη και αν με ακολουθήσατε έστω και μία ημέρα και για ένα μόνο παιχνίδι...
Οι πιστοί μου μπορούν στη συνέχεια να δούν τα προγνωστικά της Δευτέρας.


475. Μίντιλαντ-Οντένσε  1
476. Φρέντρικσταντ-Ρόζενμποργκ  2
477. Γκέτεμποργκ-Χέλσινμποργκ  2
486. Βιγιαρεάλ-Σαραγόσα  1
Συνολική απόδοση: 20,12      Ποντάρισμα: 10 €


Καλή εβδομάδα με μεγαλύτερα κέρδη...


ΠΡΙΝ ΦΥΓΕΤΕ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗ ΝΕΑ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ VAZELAKOU!

3 σχόλια:

  1. pame gera gia 0-1/4.................a re malaka tiger gia ton poutso eisai....adika se eixa empisteytei kai eixa xasei 15 eyrw........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. anti tiger.....gatoula tha sou pigene kalitera....twra pou teliwnei kai i mpanka sou sou protinw na to kliseis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Gamise tous re tiger tous malakes! Otan pigaines 4 meres seri tameio aytoi epaizan KINO! Tiger kai ksero psomi! Stis xares kai stis lypes mazi!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή