Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Let the party start...


Ας αρχίσουν οι χοροί! Με 2 ταμεία σε τρείς ημέρες και μάλιστα με Ευρωπαϊκό κουπόνι διασυλλογικών διοργανώσεων μπορώ να είμαι ικανοποιημένος εγώ απο τον εαυτό μου κι εσείς απο εμένα! 16 ήταν η χθεσινή απόδοση που πιάσαμε και ήταν άκρως ικανοποιητική! 

Μετά απο αυτές τις επιτυχίες περιμένετε εγώ να καθίσω να ασχοληθώ με το πρόγραμμα της Παρασκευής; Μόνο μαζόχας θα το έκανε αυτό! Μιλάμε για ένα δύσκολο πρόγραμμα που το μόνο που μπορεί να σε κάνει είναι να σε τυλίξει κατευθείαν για τον κουβά! Γιατί όποιος αποφασίσει να παίξει σήμερα θα πάει και θα πέσει σίγουρα πάνω στη Γαλατασαράι και αν δεν κερδίσει θα κλαίει λες κι έχασε τη Μπαρτσελόνα! Που αλλού θα πάει να πέσει? Μα φυσικά στο OVER της Βέρντερ Βρέμης με την Άουγκσμπουργκ που έχει πολύ χαμηλή απόδοση ενώ και οι δύο ομάδες φέτος έχουν περισσότερα UNDER παρά OVER στο πρωτάθλημα τους. Μην κλαίτε μετά αν το χάσετε!!! Κι επειδή με αυτά τα 2 σιγουράκια στον ΟΠΑΠ δεν παίζεις, σίγουρα θα πάς να ψάξεις και καμια φόλα απο τα άλλα τα κατεστραμένα πρωταθλήματα που γίνεται το έλα να δείς.

Εγώ προσωπικά παίρνω ένα ωραιότατο ρεπό να μετρήσω λίγο τα κέρδη της εβδομάδας και επανέρχομαι αύριο Σάββατο με σωστό στοίχημα! Ελπίζω το party μου να συνεχιστεί και το Σαββατοκύριακο στο οποίο είστε όλοι καλεσμένοι! Αρκεί να με επισκεφτείτε...

Τα λέμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου