Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Με λογική και σύνεση ανοίγεται ο δρόμος για την επιτυχία



Θεωρώ οτι περισσότερη λογική δεν έχω ξαναβάλει στη ζωή μου για να φτιάξω ένα δελτίο! Δυστυχώς όμως επειδή το ποδόσφαιρο δεν είναι λογική, μέχρι το βράδυ θα φάω τα νύχια μου για να δώ αν θα 15πλασιάσσω τα χρήματα μου! Καλή σας ημέρα!



Πίτερμπορο-Ντονκάστερ   1   Αυτή η ομάδα παίζει φούλ επίθεση. Αν δεν φυλάξεις τα νότα σου, και 4 να της βάλεις, θα φάς 5! Αν τα φυλάξεις, δεν θα της βάλεις γιατί όλο σου το παιχνίδι θα συγκεντρωθεί στο να μην σου βάλει γκόλ (πράγμα σχεδόν αδύνατον!) Επομένως παίζεις τη μπαλίτσα σου και άμα είσαι τυχερός και βαράνε τα δοκάρια, τη γλίτωσες. Κατα τα άλλα εγώ θα εμπιστευτώ την επίθεση-φωτιά στο 1,65 και ελπίζω η τελευταία της βαθμολογίας που έχει μία νίκη σε 9 αγώνες, να μην αναστηθεί σήμερα!!

Χέρεφορντ-Όξφορντ   UNDER. Πρόκειται για δύο σχετικά αδύναμες ομάδες με την Όξφορντ φυσικά να έχει τον πρώτο λόγο, χωρίς φυσικά να σημαίνει οτι η Χέρεφορντ πέφτει αμαχητί! Τουναντίον θα έλεγα. λοιπόν η Όξφορντ σε 10 παιχνίδια έχει 7 UNDER, ενώ απο την άλλη η Χέρεφορντ σε 10 παιχνίδια έχει βάλει μόλις 4 γκόλ όντας και πρότελευταία στη βαθμολογία! Λουκούμι το 1,60!

Βασιλεία-Σερβέτ   NO GOAL. Η Σερβέτ έχει 4 συνεχόμενα NO GOAL στα 3 απ αυτά δεν πέτυχε η ίδια γκόλ, ενώ δεν είναι σε καλή κατάσταση. Η Βασιλεία μπορεί να έχει μείνει λίγο πίσω βαθμολογικά, αλλά το 3-3 που πήρε στο Όλντ Τράφορντ μεσοβδόμαδα της έχει ανεβάσει την ψυχολογία στα ύψη και φυσικά αναμένεται να κερδίσει. Εξ ού και το 1,25 στον άσο. Αυτό το 2,00 απόδοση όμως στα NO GOAL της Ελβετίας στο λαιμό μου κάθονται και με τρώει το χέρι μου να το ποντάρω. Θα με ακολουθήσετε? Σκεφτείτε οτι παίζει Ολυμπιακός-ΌΦΗ στο καραϊσκάκη...

Βίκινγκ-Χαούγκεσουντ   1   Η Βίκινγκ προέρχεται απο 5 συνεχόμενες εντός έδρας νίκες και είναι στο χέρι της να τις κάνει 6 σήμερα! Η Χάουγκεσουντ σε 12 εκτός έδρας παιχνίδια έχει 9 ήττες και τρείς νίκες  κόντρα μόνο στις χειρότερες ομάδες της κατηγορίας, πράγμα που σημαίνει οτι ούτε το Χ δεν είναι ικανή να πάρει εκτός έδρας! Δεν ξέρω, αλλά η Βίκινγκ μου φαίνεται εγγύηση στην έδρα της.

Μάλαγα-Χετάφε   1.  Κλείνω το σημερινό μου δελτίο με μία «πριγκηπική» ομάδα μιάς και είναι και επίκαιρη! Η Μάλαγα των σπουδαίων μεταγραφών, έχει μέχρι στιγμής στην έδρα της 2 στις 2 νίκες κόντρα σε Μπιλμπάο και Γρανάδα, ενώ αντίθετα η Χετάφε εκτός έδρας έχει 2 ήττες σε Ρεάλ και Εσπανιόλ! Να τα τριτώσετε σας εύχομαι!

ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ: 50 €


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου