Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Με γεμάτο ταμείο είμαι άνετος...


Καλημέρα! Αρχικά οφείλω να σας ζητήσω μια μεγάλη συγνώμη που δεν ανέβασα προγνωστικά την Κυριακή και τη Δευτέρα, όμως κάποια προβλήματα με το δίκτυο στο εξοχικό δεν μου επέτρεψαν να σας δώσω τις προτάσεις μου. Όπως και να έχει όμως με τη νίκη της Πόρτο την Κυριακή πέρασε η εύκολη Τετράδα που σας είχα δώσει απο το Σάββατο και έτσι το ποσό των 340 € μπήκε στη μπάνκα μου!!! Δυστυχώς δεν μπόρεσα να σας ξαναστείλω ταμείο την Κυριακή οπου προσωπικά πληρώθηκα απο Μάντσεστερ Σϊτυ, Παναθηναϊκό κ.α. αλλά ελπίζω να πήρατε απο τον ΟΠΑΠ όσο πιο πολλά μπορούσατε! Για σήμερα Τρίτη το πρόγραμμα δεν είναι καθόλου ευνοϊκό και μάλλον δεν θα παίξω κάτι.

Άν μου βάζατε το μαχαίρι στο λαιμό να παίξω μια τριάδα θα απαρτιζόταν απο τον άσο της Μάλμε, το Χ των Ιρλανδών και το Χ της Όσναμπρικ με τη Δρέσδη! Τα λέμε αύριο με περισσότερες προτάσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου