Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

198€ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ! ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ!


Όποιος με εμπιστεύτηκε εχθές παίζοντας «αλώβητη» τη βασική μου πρόταση, σήμερα μπορεί να αισθάνεται πλουσιότερος κατά 198 €!!! Πολύ καλή η χθεσινή ημέρα αποδείχτηκε λοιπόν με 5 στα 7 σημεία να περνάνε και μας έδωσε ένα ωραιότατο ταμείο που βγάζει τη μπάνκα μου απο το μείον και μου δίνει έξτρα κίνητρο για τη συνέχεια! Παίρνοντας αυτήν την τονωτική ένεση μπορώ πλέον να ατενίζω το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία! Θα με ακολουθήσετε?


Αρχικά για τα της Παρασκευής είχα στο νού μου το GOAL της Γκάμπα Οζάκα με το Καβασάκι, επειδή όμως το παιχνίδι διεξάγεται πολύ νωρίς και επειδή αρκετοί απο εσάς για διάφορους λόγους μας επισκέπτεστε αργά το μεσημεράκι, θα προσπαθήσω να ξεκινήσω τις προτάσεις μου με παιχνίδια που ξεκινούν πιο αργά...Εξάλλου ούτε εγώ θα προλάβω να το παίξω οπότε δεν έχει νόημα να σας δώσω παιχνίδι που δεν θα παίξω ούτε ο ίδιος...

219. Ντιναμό Δρέσδης-Όσναμπρικ   1
224. Ντέρι-Μπρέι   1 ημίχρονο/ 1 τελικό
220. Άκρινγκτον-Στίβενειτζ    1
Ποντάρισμα:  50 €


Λοιπόν έχουμε και λέμε.Χωρίς να ξέρω πολλά για τη φετινή Ντιναμό Δρέσδης, απλά και μόνο το όνομα μου λέει πολλά! Μιλάμε για μια πολύ ιστορική ομάδα της Γερμανίας που προσπαθεί να ξαναβρεθεί στα μεγάλα σαλόνια. Άν το θέλει τόσο πολύ, οφείλει στην έδρα της να κερδίσει την αδύναμη φέτος Όσναμπρικ ώστε να πάει εκτός έδρας για τον επαναληπτικό με πλεονέκτημα!

Για την Ντέρι δεν έχω να πώ πολλά! Η ομάδα φέτος πάει τρένο και πιστεύω πως με την φόρα που έχει πάρει δεν πρέπει να την υποτιμήσουν οι μεγάλοι αντίπαλοι. Κόντρα στη Μπρέι περιμένω να πάρει απλά ακόμη τρείς βαθμούς αλλά για να μεγαλώσω το χαμηλό ποσοστό θα το ποντάρω απο ημίχρονο...

Στον επαναληπτικό του Στιβενέιτζ-Άκρινγκτον   1-0  η Άκρινγκτον πρέπει να ανατρέψει σκόρ. Μιλάμε για μία απο τις καλύτερες έδρες της κατηγορίας (2η σε νίκες στο πρωτάθλημα μετά τους πρωταθλητές!) στην οποία η ομάδα οφείλει και την πορεία της μέχρι τα Play off. Δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τη Στίβενειτζ  ώς ομάδα. Αντιθέτως κατέχει όλα τα φόντα για να την κερδίσει. προσωπικά θα την εμπιστευτώ με κλειστά μάτια όπως έκανα κι εχθές με την Πίτερμπορο. Αυτά τα μάτς δεν είναι αστεία...

Καλή τύχη στα πονταρίσματα σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου