Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Με την υπογραφή του Tiger...


Καλημέρα σας. Το ξέρω οτι δεν είστε ευχαριστημένοι απο χθές, σήμερα όμως μπορούμε να ρεφάρουμε τα χαμένα και πάμε σε ένα καλό ταμείο. Να ξέρετε οτι μαζί με εσάς πονάει και η δική μου η τσέπη και δεν είναι και το πιό εύκολο πράγμα να ρισκάρω καθημερινά τα χρήματα μου. Γι αυτό και θα αλλάξω ρότα και θα πάω με τα φαβορί. Και μιλάω για ισχυρά φαβορί που άν χάσουν αποχαιρετάνε τίτλους μιας ολόκληρης χρονιάς (Ίντερ, ΠΑΟ,) ή κρέμονται απο μια κλωστή (Αϊντχόβεν)...
Για σήμερα Κυριακή λοιπόν έχω και λέω:


255. Ουντινέζε-Ίντερ  2
269. Φένλο-Αϊντχόβεν  2
291. Πανιώνιος-Παναθηναϊκός   2
298. Βιγιαρεάλ-Σοσιεδάδ   1
Συνολική απόδοση: 5,8   Ποντάρισμα απο μπάνκα: 50 €

Άν αναζητάτε μεγάλες αποδόσεις σήμερα ήρθατε στο λάθος μέρος! Αλλά μπορώ να κάνω κάτι και για εσάς γιατί ο tiger δε χαλάει το χατίρι κανενός...

Βέροια-Πανθρακικός  1   (1,70)
Ουτρέχτη-Άγιαξ  Χ  (3,35)
Σαμπτόρια-Γιουβέντους OVER (1,90)
Φιορεντίνα-Λέτσε   Χ2 (2,29)
Γκλάντμπαχ-Λεβερκούζεν   4-6 γκόλ  (2,50)
Σπόρτινγκ Χιχόν-Ατλέτικο Μαδρίτης   2 ημίχρονο (2,70)

Ρίχνω και άλλα 5 € σε αυτά έτσι για το καλό και καλή μου επιτυχία!

Όποιος θέλει ακολουθεί! Οι προτάσεις τζάμπα είναι...

Μια παροιμία λέει πρόσεχε που βάζεις την υπογραφή σου και το πουλί σου!
Ε εγώ σήμερα την τετράδα μου την υπογράφω με το πουλί μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου