Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Φέρτε πίσω την ψυχολογία μου!

Τώρα θα αναρωτιέστε γιατί αυτή τη φωτογραφία... Με άλλο ένα χαμένο στοίχημα μόνο για ένα παιχνίδι δύο πράγματα μου μένουν. Ή να κάνω κανα ευχέλαιο, η να κατεβάσω καντήλια. Δεν μπορώ να το πιστέψω ρε μάγκες! Σας δίνω άσσο Πιερικό με 1,90 και έρχεται χαλαρά 4-1. Σας δίνω Ατλάντα άσσο, 2-0 τελικό αποτέλεσμα. Σας δίνω Κρόυλι 1Χ και έρχεται άσσος. Προσέξτε μιλάμε οτι οι ομάδες είχαν μια ολόκληρη κατηγορία διαφορά!!! Κι όμως ο tiger το μυρίστηκε... Σας δίνω επίσης over την Ατλέτικο και έτρωγε 4 γκόλ απ το πρώτο ημίχρονο! Και ποιό χάνω; Το Ρέιντζερς-Κίλμανροκ GOAL, επειδή οι ξυλοκόποι που πήγα και πόνταρα να σκοράρουν δεν μπόρεσαν να βάλουν γκόλ μετά απο 6 παιχνίδια συνεχούς σκοραρίσματος! Μα καλά πού πήγα και τους βρήκα αυτούς ρεεεεεεεεε???
Λοιπόν μην περιμένετε και πολλά πολλά αυτή τη βδομάδα απο μένα. Το πρόγραμμα είναι τρισάθλιο και μου δίνω 10% πιθανότητες σε ότι κουπόνι σας δώσω. Τί θέλετε να σας πώ για το Ασιατικό κύπελλο που όχι μόνο δεν ξέρουμε τους παίκτες των ομάδων, αλλά ούτε τί χρώμα φανέλα φοράνε!!!
Θα επιδιώξω λοιπόν να βγάλω απο τη μύγα ξύγγι και ότι μας κάτσει!

105. Όλνταμ-Σάουθάμπτον   2   (1,80)
108. Στόκπορτ-Ρόδεραμ  2   (1,75)
109. Τόρκι-Κρού    Χ (3,25), GOAL, UNDER, 2-3 γκολ, 1-1 ακριβές σκόρ.  (Διαλέξτε και πάρτε!)
114. Ντάρλινγκτον-Χίστον  1  (1,40)

Συνολική απόδοση: 14,33  Ποντάρισμα: 20 €


Ο αυτοσκοπός πλέον είναι να επανέλθω στις νίκες έστω και με το ελάχιστο κέρδος. Να αρχίσω σιγά σιγά να ανεβάζω την ψυχολογία μου γιατί αυτό το "για ένα" μου έχει κάτσει στο λαιμό πολύ άσχημα!

Όποιος ήρθε για να δεί τί έδωσα σήμερα, ας ποντάρει έστω και 30 λεπτά στις προτάσεις μου. Δε χάνει και τίποτα...     ;)


... το ξύγκι που σας έλεγα...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου