Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Απλώνουμε το παιχνίδι μας το Σάββατο!


Πάλι στο "για ένα" χάσαμε χθές αφού η Βιγιαρεάλ θυμήθηκε αφού πρώτα έφαγε δύο γκόλ, ξαφνικά να παίξει μπάλα! Πιστεύω το έχετε πάθει κι εσείς άπειρες φορές και καταλαβαίνετε. Έτσι είναι το στοίχημα και όσο δεν παίζουμε με σύστημα θα πρέπει τέτοιες ήττες να τις συνηθίσουμε...
Για την Παράσκευή με το πολύ φτωχό κουπόνι δεν έχω να σας προτείνω τίποτα παρά να κρατηθείτε γιατί πλησιάζει Σαββατοκύριακο βαρβάτο με 500 αγώνες! Εξάλλου οι καλοί παίκτες ξέρουν και πότε πότε να πηγαίνουν πάσο αντί να πηγαίνουν να πέφτουν πάνω στα σκατά που έχουν πρόχειρα μπροστά τους. Πάμε λοιπόν στο πλουσιοπάροχο Σάββατο που έχει ένα κατεβατό παιχνίδια και ελπίζω να κάνω μια γερή μπάζα αυτή τη φορά!
Για το Σάββατο έχω σκοπό να απλώσω λίγο το παιχνίδι μου. Είναι τόσοι πολλοί οι αγώνες που είναι κρίμα να δεσμευτώ με μια δύο προτάσεις. Πέρα απο τη βασική μου πρόταση λοιπόν θα προσπαθήσω να σας παρακινήσω δίνοντάς σας διάφορες αποδόσεις απο τις οποίες θα σας ζητήσω να κάνετε εσείς αυτή τη φορά την επιλογή σας σε αυτά που συμφωνείτε ή βλέπετε περισσότερο απο τα άλλα. Έτσι το παιχνίδι θα γίνει πιό συνεταιρικό και πιό διασκεδαστικό!

Λοιπόν δημιουργώ τρία γκρούπ με τέσσερις προτάσεις στο καθένα. Το πρώτο θα περιέχει τις μικρές αποδόσεις, το δεύτερο τις μεσαίες αποδόσεις και το τρίτο τις μεγάλες αποδόσεις. Εγώ οφείλω να ποντάρω στο κάθε γκρούπ ξεχωριστά, εσείς όμως θα ήθελα να κάνετε τη δικιά σας επιλογή απο το κάθε γκρούπ και να συνθέσετε το δικό σας κουπόνι όπως προτιμάτε, αρκεί βέβαια να επιλέξετε τουλάχιστον ένα σημείο απο κάθε γκρούπ!

GROUP A  (Μικρές αποδόσεις)
117. Γουότφορντ-Χάρτπουλ   1   1,40
133. Σκάνθορπ-Έβερτον         2   1,45
140. Γέοβιλ-Μπρέντφορντ   GOAL   1,55
182. Μάλαγα-Μπιλμπάο      GOAL   1,50
*(Συνολική απόδοση:4,72   Ποντάρισμα απο μπάνκα: 50 €)

GROUP B  (Μεσαίες αποδόσεις)
118. Κόβεντρι-Κρίσταλ Πάλας  1    1,75
124. Μπράιτον-Πόρτσμουθ     1       2,25
131. Σάουθάμπτον-Μπλάκπουλ   1   2,25
158. Ντάρλινγκτον-Γουίμπλετον  2   2,20
*(Συνολική απόδοση:19,49   Ποντάρισμα απο μπάνκα: 25 €)

GROUP C (Μεγάλες αποδόσεις)
142. Μπόρνμουθ-Πλίμουθ  2    3,80
156. Μπάθ Σίτυ-Λούτον   Χ      3,45
163. Χέις κ Γίντινγκ-Τάμγουορθ   2    2,55
191. Σοσιεδάδ-Σεβίλλη     Χ    3,25
*(Συνολική απόδοση:108,65   Ποντάρισμα απο μπάνκα: 25 €)

Αυτά λοιπόν είναι τα σημεία που ξεχώρισα προσωπικά απο το κουπόνι και ελπίζω να σας άρεσαν. Φτιάξτε τώρα το δικό σας δελτίο και πάμε μαζί ταμείο!

Συνεχίζω με τη βασική μου πρόταση που αποτελείται από τέσσερα ματσάκια. Αναλυτικά:

141. Έξετερ-Μίλτον Κέινς Ντόνς     1     2,15
Η πρόταση μου στηρίζεται σε δύο στοιχεία. Το μεγάλο ντεφορμάρισμα που βιώνει η Μίλτον και η καλή παρουσία της Έξετερ εντός έδρας. Η Έξετερ φέτος έχει γίνει η ομάδα μου! Μπορεί να μην είναι τρένο, έχει όμως μια σχετικά σταθερή απόδοση νικώντας χειρότερες ομάδες και χάνοντας απο καλύτερες. Δεν είναι καμία τρελή ομάδα, έχει παίκτες νέους σε ηλικία με πολύ όρεξη για μπάλα και πέραν όλων να σας πώ οτι η ομάδα ιδρύθηκε απο Έλληνες! Θέλετε κι άλλα;;;:!

179. Καβάλα-Λάρισα   1    1,80
Μπορεί να μην ακουστεί ωραίο αυτό που θα πώ, αλλά έχω σκοπό φέτος να πάω με τη Λάρισα μέχρι τη Β' Εθνική έτσι! Η ομάδα του κάμπου δε λέει να πάρει μπροστά με τίποτα, η ψυχολογία πιο κάτω δεν μπορεί να πάει και μέσα στην Καβάλα δε νομίζω οτι το έδαφος είναι και τόσο προσοδοφόρο ώστε να ξεκινήσει η ομάδα του Νταμπίζα την ανάκαμψή της. Αν περάσει αυτή η Λάρισα απο αυτή την Καβάλα που δεν πέρασαν απο κεί ολόκληροι Παναθηναϊκός και ΑΕΚ, τότε ο Ψωμιάδης σίγουρα θα έχει βάλει το χεράκι του!!!

186. Κόρδοβα-Πονφεραντίνα   1   1,70
Η πρόταση μου σε αυτό το παιχνίδι στηρίζεται στην πολύ καλή έδρα της Κόρδοβα σε συνδυασμό με την πολύ χαμηλή ποιότητα της Πονφεραντίνα που φαίνεται οτι απο του χρόνου θα παίζει και πάλι στα αλώνια της Γ Εθνικής απ'όπου προήλθε! Στο νησί έχουν γονατίσει τόσοι και τόσοι η ομάδα με το όνομα-σιδηρόδρομο θα περάσει; Η "Πονφ" (κουράζομαι να το γράφω ολόκληρο!!) έχει μόλις μία νίκη στα τελευταία 8 παιχνίδια που έχει δώσει και μόλις ένα διπλό φέτος συνολικά! Την προηγούμενη αγωνιστική έφαγε 4 μέσα στην έδρα της απο τη Νουμάνθια... Απ' την άλλη, η δικιά μας(!!!) η Κόρδοβα δεν τα πηγαίνει και τόσο καλά φέτος όπως πέρσι που μάζεψε 55 βαθμούς αλλά έχει τη δυναμική να σωθεί πολύ χαλαρά. Αρκεί να κάνει τα βασικα και να κερδίζει τους απο κάτω της και να μας στέλνει κι εμάς ταμείο!

200. Σπόρτινγκ Λισσαβώνας-Μπράγκα  OVER  2,00
Πολύ over μου μυρίζει αυτό το παιχνίδι ρε παιδιά. Έχω δεί λίγο τη Μπράγκα φέτος και έχει επίθεση φωτιά με 25 τέρματα τη στιγμή που η Σπόρτινγκ έχει 20! Τέλος πάντων εγώ το βλέπω over και όταν βλέπω απόδοση της τάξεως του 2,00 μου γυρίζει το μάτι ανάποδα! Τρελαίνομαι! Λοιπόν για όσους δεν έχουν πειστεί ακόμη για την πρότασή μου να αναφέρω απλώς ορισμένα στατιστικά στοιχεία: Η Μπράγκα είναι η δεύτερη ομάδα με τα περισσότερα Over,  9 σε 14 παιχνίδια. Σκοράρει κατα μέσο όρο 1,8 σε κάθε αγώνα και δέχεται 1,3 γκόλ. Τα δύο τελευταία χρόνια (που η Μπράγκα ξεκίνησε να έχει ομάδα) τα σκόρ σε αυτό το παιχνίδι ήταν 2-3 και 1-2 που σημαίνει OVER! Οι δύο ομάδες επίσης προέρχονται απο ευρείες νίκες (1-3 η Σπορτινγκ και 5-0 η Μπράγκα). Τέλος δεν ξέρω γιατί αλλά μου έχει κολλήσει στη μνήμη μου εκείνο το 5-1 της Σπόρτινγκ επί της Γάνδης για το Europa League κατά το Νοέμβριο................................................................ Ελπίζω στο ημίχρονο να έχουμε καθαρίσει και αυτό το τελευταίο ματσάκι!

Συνολική απόδοση:13,20   Ποντάρισμα απο μπάνκα: 50 €

Εύχομαι να παίξετε μαζί μου και στο τέλος να βγούμε όλοι μαζί κερδισμένοι με πολλά ταμεία μέσα σε μια μέρα! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!


Υ.Γ. Σας ευχαριστώ πολύ που με επιλέγετε για τα προγνωστικά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου