Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Κυριακή γιορτή και σχόλη...!


Χμμμ  9 στα 14 εχθές με τη βασική μου πρόταση πάντως να χαλάει. Ελπίζω να διαλέξατε αυτά που ήρθανε πάντως γιατί αλλιώς... ποιός σας ακούει! Ανάμεσα τους θα πρέπει να μου αναγνωρίσετε πάντως το NO GOAL της Στουτγκάρδης με τη Μάιντζ, όπως και το GOAL της Οσέρ με τη Μονακό που στο ίντερνετ πλήρωναν 2,20 το καθένα! Εν πάσει περιπτώση η μούρη η δικιά μου ξενέρωσε απο νωρίςμε τη Σαουθάμπτον που δεν έκατσε άσσος και έδινε μόνο 1,40! Αλλά φταίω κι εγώ που έδωσα πολλά μάτς με χαμηλά ποσοστά. Κάποιο θα έσπαγε σιγά μην πέρναγαν όλα.


Κυριακή γιορτή και σχόλη λέει το τραγούδι και θα προσπαθήσω να κάνω την Κυριακή σας γιορτή! Για να δούμε τί έχουμε για απόψε...

Κουπόνι με ικανοποιητικές αποδόσεις:
255. Τσεζένα-Ρόμα                  2   (1,90)
257. Άιντραχτ Φρ.-Αννόβερο   1   (1,90)
260. Βαλένθια-Λα Κορούνια   1   (1,35)
263. Λεϊρία-Μπέιρα Μάρ        1   (1,90)
279. Ακαντέμικα-Μπενφίκα    2   (1,50)
Συνολική απόδοση:13,89     Ποντάρισμα απο Μπάνκα: 30 €

Κουπόνι με υψηλές αποδόσεις:
248. ΌΦΗ-Βέροια     Χ2 διπλή ευκαιρία   (2,39)
254. Τζένοα-Ουντινέζε    2    (2,60)
256. Λίβερπουλ-Έβερτον   Χ   (3,10)
Συνολική απόδοση: 27,93    Ποντάρισμα απο Μπάνκα: 20 €

Υ.Γ. Η Λάρισα είναι για γερό ποντάρισμα στο Χ2. Αργά το βράδυ όμως ο ΟΠΑΠ την έριξε απο το 1,55 στο 1,45. Είμαι σίγουρος οτι αύριο το μεσημέρι θα έχει φραγεί γιατί θα πάνε όλοι και θα το ρίξουν άσσο. Ακόμα όμως πιστεύω οτι δε θα νικήσει... Τέλος πάντων... Ο ΟΠΑΠ μάλλον θα ξέρει καλύτερα τα στημένα....

Υ.Γ. 2 Απο τη σημερινή εικόνα να λάβετε υπόψην σας μόνο τη γάτα. Κολλάει στη χθεσινή μου τύχη... Ελπίζω σήμερα να αλλάξουν οι αστερισμοί μην τους πάρει όλους ο διάολος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου