Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Αυτό το Σάββατο θα τους γ.............



Χαίρετε χαίρετε. Καιρό είχα να δώ τόσο δύσκολο στοιχηματικό κουπόνι παρόλο που είναι υπέρογκο! Η μπάνκα μου έχει να δεί χαρά στα σκέλια της εδώ και αρκετές μέρες, γι αυτό και θα προσπαθήσω να είμαι πιό προσεκτικός! Είπαμε μπορεί να υπάρχουν πολλά παιχνίδια για στοιχηματισμό, αλλά το 80 τις εκατό είναι αμφίρροπα και το 20 τις εκατο δεν αξίζει να τα παίξουμε λόγω απόδοσης. Τί να πάω να ποντάρω δηλαδή άσσο τη Ντόρτμουντ στο 1,45 κόντρα στη Στουτγκάρδη? Ή το 1,45 της Έβερτον με τη Γουέστ Χάμ. Δεν λέω οτι δεν θα έρθουν, προς θεού, αν μου τις έδιναν στο 1,80 θα πήγαινα με κλειστά τα μάτια. Τώρα όμως δεν αξίζει να χάσουμε αποδόσεις του 1,45... Γι αυτό το λόγο θα ψάξω για μεγαλύτερες αποδόσεις και έτσι και μου κάτσουν θα τους γ..........

 Θα σας δώσω λοιπόν τρία παιχνίδια που θεωρώ πολύ πιθανά και άλλα τρία με περισσότερο ρίσκο για να ανεβάσω λίγο την απόδοσή μου. Προσωπικά θα τα παίξω με σύστημα 4-5-6, αλλά δεν μπορώ να σας πώ τί να τα κάνετε. Παίξτε όπως θέλετε και ελπίζω στο τέλος να δικαιωθώ και να πάμε όλοι μας ταμείο. Λοιπόν τα πρώτα τρία είναι τα πιό στάνταρ μου και τα επόμενα τρία που εμπεριέχουν περισσότερο ρίσκο:

123. ATALANTA-VAREZE   1   1,70
219. VILLAREAL B'- REAL BETIS   OVER   1,75
230. ASTON VILLA-MANCHESTER CITY    2    1,90
155. LAYTON ORIENT-SHEFFIELD WEDNESDAY    1   2,40
163. CHARLTON- PLIMOUTH    2    4,75
216. PACOS FEREIRA-LEIRIA   1    1,90


Συνολική απόδοση: 122   Ποντάρισμα απο μπάνκα    50 € σε σύστημα 4-5-6


Τώρα θα γυρίσει και θα μου πεί κάποιος:« Τί μας λές ρε καραγκιόζη πεντακόσια παιχνίδια έχει το δελτίο αυτά βρήκες να μας δώσεις;»
Οκ, οκ ηρεμήστε. Θα σας δώσω και άλλες 8 επιλογές αλλά κάτω απο το τραπέζι και μεταξύ μας έτσι?!

142- 2
146- 1
155- over
162- 2
222- X
229- 2
250- 1
252- 1....................

Kαι όπως είπαμε ε? τσιμουδιά!

Καλή μας επιτυχία!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου