Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

2 ΣΚΟΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ!!!


Το τρία στα τρία έσπασε χθές με αρκετή δόση γκίνιας αφού κάποιες λεπτομέρειες με έφεραν μακριά απο το τρίτο συνεχόμενο ταμείο, χωρίς αυτό πάντως να σημαίνει οτι η μελέτη μου δεν ήταν καλή! Το 0 έως 1 γκόλ έσπασε στις καθυστερήσεις, η Μπρέι πήρε κόκκινη με την έναρξη του Β' ημιχρόνου με αποτέλεσμα να κλειστεί πίσω και μοιραία να χάσει με μόλις 1-0 και τέλος, η Ιτουιουτάμπα προηγήθηκε στο 4ο λεπτό...
Για σήμερα Σάββατο όμως έχει μερικές ευκαιρίες το κουπόνι για να επανέλθουμε στις επιτυχίες...


209. Βεντφορέτ Κοφού-Κασίβα   2  Η πρωτοπόρος κάτι διπλά σε τόσο αδύναμες ομάδες τα παίρνει σχετικά εύκολα και το 1,80 μου αρέσει πάρα πολύ!

212. Φουκουόκα-Γιουμπίλο Ιβάτα   2. Η Φουκουόκα πρέπει να είναι η πιο ερασιτεχνική ομάδα που έχει συμμετάσχει ποτέ σε επαγγελματικό πρωτάθλημα και όταν η αντίπαλος της θα ξεπερνάει το 1,50 θα την παίζω κι ας μην έρχεται!

228. Κάνσας-Βανκούβερ   1. Είδα το Κάνσας σε μερικά παιχνίδια τώρα τελευταία και το λέει η καρδιά τους ρε παιδάκι μου! Παίζουν οι άνθρωποι και λιγάκι για τη φανέλα εκτός απ τα λεφτά! Καλή ομάδα που μπορεί να κερδίσει το προβληματικό Βανκούβερ εκτός έδρας...

Αυτά τα τρία παιχνίδια είναι και τα 3 πιο λογικά της ημέρας. Έχω όμως και μια έμπνευση Αμερικάνικη που μου λέει οτι:

Σάν Χοσέ-Λός Άντζελες και ΗΠΑ-Μεξικό θα φέρουν αμφότερες 1-1 τελικό σκόρ! Η ισοπαλία, το UNDER, το GOAL και το 2-3 γκόλ είναι οι επιλογές που θεωρώ οτι έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να περάσουν! Έτσι την είδε ο Καλλιτέχνης σήμερα, κι έτσι θα παίξει!

Παρακάτω υπάρχουν όλες οι προτάσεις μου οργανωμένες σε διαφορετικά δελτία...

209. Βεντφορέτ Κοφού-Κασίβα   2 
212. Φουκουόκα-Γιουμπίλο Ιβάτα   2
228. Κάνσας-Βανκούβερ   1.
Ποντάρισμα: 50 €


209. Βεντφορέτ Κοφού-Κασίβα   2 
212. Φουκουόκα-Γιουμπίλο Ιβάτα   2
228. Κάνσας-Βανκούβερ   1.
224. Σάν Χοσέ-Λός Άντζελες  GOAL
231. ΗΠΑ-Μεξικό   GOAL

Ποντάρισμα: 50 €


224. Σάν Χοσέ-Λός Άντζελες  Χ
231. ΗΠΑ-Μεξικό   Χ
Ποντάρισμα: 50 €

224. Σάν Χοσέ-Λός Άντζελες  1-1 Α/Σ
Ποντάρισμα: 25 €

231. ΗΠΑ-Μεξικό   1-1  Α/Σ


Ποντάρισμα: 25 €




Μην ξεχνάτε. Ο Tiger στη σελίδα του site ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ σας δίνει την ευκαιρία μέσα απο ένα παιχνίδι μέχρι τις 30 Ιουνίου να κερδίσετε μία Paysafe Card αξίας 10 €! Εσείς δεν έχετε παρα να δοκιμάσετε την τύχη σας, να κάνετε το προσωπικό σας ρεκόρ (άν το θεωρείτε υψηλό εννοείται!) και να μου το στείλετε βγάζοντας το μια φωτογραφία στο mail που σας δίνω. Ετοιμάστε τα «ποντίκια σας» και καλή σας επιτυχία! Το ρεκόρ μέχρι αυτή τη στιγμή είναι 60 ποδαράκια! Βιαστείτε η προθεσμία λήγει στο τέλος του μήνα!


Μήν ξεχνάτε στα δεξιά του site να κάνετε like στη σελίδα του tigermoney στο facebook! Έτσι θα σας παρουσιάζονται τα εκάστοτε προγνωστικά στη ροή των ειδήσεων σας διακριτικότατα και χωρίς να σας σπάνε τα νεύρα...

Καλημέρα σας...



ΟΙ ΣΤΗΛΕΣ ΒΑΖΕΛΑΚΟΣ ΚΑΙ ΓΑΥΡΑΚΟΣ (ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ) ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΝΕΩΘΕΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΙΟΥΣ! ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΟΠΑΔΟΙ ΕΡΥΘΡΟΠΡΑΣΙΝΩΝ ΑΠΟΧΡΏΣΕΩΝ ΚΑΝΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΜΠΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...


Υ.Γ. ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΜΠΕΟΣ ΤΑ ΣΚΟΡΑΚΙΑ (ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΑΥΤΟΣ!). ΑΠΛΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΜΟΥ! ΚΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ!!!





ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου