Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Δεν είμαι Book ρε μάγκες!


Οκ. Εχθές ήμουν σκέτη καταστροφή το παραδέχομαι. Είμαι όμως κι εγώ ένας απλός άνθρωπος όπως εσείς. Δεν είμαι ούτε μέντιουμ ούτε μπούκ. Είμαι απλά ένας άνθρωπος που λέει τις εκτιμήσεις του επάνω στο στοίχημα έχοντας κάνει μια Χ μελέτη που υποτίθεται εσείς δεν έχετε κάνει λόγω έλλειψης χρόνου και μπαίνετε να δείτε μια δεύτερη άποψη βρε αδερφέ. Όπως και να έχει εγώ δεν κρατάω κακία σε κανέναν και εσείς που κάνετε τα πικρόχολα σχόλια ελπίζω τουλάχιστον να πιάνετε και τίποτα και όχι απλά να το παίζετε τζάμπα μάγκες. Για την Κυριακή έχουμε:


282. Πιερικός-Τρίκαλα  2    Τα Τρίκαλα έχουν όλα τα φόντα να κερδίσουν σε έναν αδιάφορο Πιερικό.
294. Έλτσε-Τενερίφη  1   Η Έλτσε εκτός έδρας τελευταία γ....  και δέρνει! Για να την δώ και εντός έδρας...
295. Τίγκρε-Γοδόι Κρούζ  OVER    Με το που ακούω Γοδόι Κρούζ το μυαλό μου πάει κατευθείαν στο OVER. Όταν μάλιστα το βλέπω και στο 2,10 μπαίνει στο δελτίο μου αβλεπεί!
301. Ολανένσε-Μπράγκα  2    Καλή η Ολανένσε όμως η ποιότητα της Μπράγκα σε συνδυασμό με το κίνητρο της με ωθούν να πάω με το διπλό.
302. Βελέζ Σάρσφιλντ-Άρσεναλ Σαραντί  Χ   Απαράδεκτες αποδόσεις σε δύο ομάδες που δεν έχουν και τόσο μεγάλη πια διαφορά ποιότητας. Αν σας φαίνεται δύσκολο το Χ πηγαίνετε με το GOAL. Δε νομίζω να μη σκοράρουν οι φιλοξενούμενοι...
Απόδοση: 64,20      Ποντάρισμα:  30 € σε σύστημα 3-4-5


Αυτά για σήμερα. Αν σας αρέσουν παίξτε τα, αν δεν σας αρέσουν μην τα παίζετε. Τώρα αν μου λέγατε να αφαιρέσω ένα παιχνίδι απο το κουπόνι αυτό θα ήταν τα Τρίκαλα λόγω της αναξιόπιστης Β'Εθνικής. Αν πάλι με βάζατε να διαλέξω ποιό σημείο θα πόνταρα ο κόσμος να χαλάσει θα σας έλεγα το OVER της Γοδόι Κρούζ!


Καλή Κυριακή!



3 σχόλια:

  1. file mhn ta vgazeis sto internet ta prognwstika sou giati sta grousouzevoun! sunexise etsi,eimaste mazi sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. poios einai mazi tou?me ton apotuxia?pou apo tote pou ksekinise na paizei tin leiton orient trwei 5ares!o arxigrousouzis!einai kai asxetos!

    ΑπάντησηΔιαγραφή