Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Θεϊκό πρόγραμμα-Σίγουρο ταμείο!!!

Όχι δεν κάνω πλάκα ούτε είναι κάποιο κακόγουστο αστείο! Εμπιστευτείτε με έστω και μια φορά στη ζωή σας και θα σας δικαιώσω! Ναί τώρα που οι άλλοι θα πάρουν ρεπό! Τώρα που «δεν» έχει παιχνίδια για τους άλλους! Ε να σας πληροφορήσω λοιπόν οτι τόσο ξεκάθαρο τοπίο έχω να δώ χρόνια στο στοίχημα! Δεν σας δουλεύω δεν σας ειρωνεύομαι!

Λοιπόν στο 304 η Εθνική μας Ελπίδων πάει να παίξει με την αντίστοιχη του Βελγίου. Πρώτον επειδή έχω δεί αυτή την ομάδα επανειλημμένως περιττό να σας πώ οτι υπάρχει τρομερή χημεία και όρεξη για μπάλα καθώς και αστείρευτο ταλέντο. Η αντίστοιχη του Βελγίου δεν ξέρω αν λέει πολλά, όμως οι όποιες αντιρρήσεις μου κάμπτονται απο τα γνωστά ποσοστά που δίνει ο ΟΠΑΠ στο παιχνίδι και 8 στα 10 παιχνίδια έρχονται διπλά! Το 2,20-3,10-2,65 εννοώ... και ο νοών νοείτω...

Απο κάτω η Όλνταμ υποδέχεται την Τρανμίρ. Είναι το πρώτο υποψήφιο παιχνίδι για OVER σήμερα και επειδή και η Τρανμίρ σημειώνει εύκολα εκτός έδρας γκόλ θα το προτιμήσω στο 1,80.

Τέλος στο παιχνίδι με κωδικό 306 Μπρέι-Ντροχέντα να σας πώ οτι κατά 99% θα έρθει άσος το παιχνίδι. Όποτε ο ΟΠΑΠ δίνει τα 1,80-3,20-3,50 δεν ξέρει κάτι απλώς... αλλά είναι και σίγουρος!!! 9 στα 10 παιχνίδια με τις συγκεκριμένες αποδόσεις έρχονται άσος σώνει και ντέ! Σα να ναι με το στανιό ρε παιδάκι μου. Όπως είχε έρθει και το Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός φέτος στο οποίο όλως τυχαίως έδιναν τα ίδια ποσοστά ακριβώς! Αποτέλεσμα; Άσος και ξερό ψωμί!!!

Το ποντάρισμα μου ανέρχεται στα 50 € απο τη μπάνκα μου και καλό μου ταμείο! 
Όσοι πιστοί προσέλθετε!!!

2 σχόλια: