Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ!


Χαίρεται! Ο λαός μίλησε και επειδή οι δημοκρατικές διαδικασίες υπάρχουν για να τηρούνται, η μουσικούλα μας έκανε φτερά καθώς προφανώς να σας εκνεύριζε και μάλλον δεν θα έχετε και άδικο. Αφού τα βάλω με την τύχη μου για τον χθεσινό κουβά, πάμε να δούμε τί θα παίξουμε σήμερα Σάββατο!



  Σήμερα φίλες και φίλοι θα οργανωθούμε και θα ταξινομήσουμε τις επιλογές μας ανάλογα με το χρόνο. Αρχικά θα παίξουμε ένα στοίχημα απο τα παιχνίδια που διεξάγονται νωρίς και φυσικά θα είναι απο Αγγλία μεριά!
    Το επόμενο κουπόνι μου θα είναι απογευματινό με μερικά φαβορί που αξίζει να στηρίξουμε και το τρίτο κουπόνι μου το οποίο είναι και η σπεσιαλιτέ μου, θα απαρτίζεται απο 4 ματσάκια απο την Αμερική!
     Επιτέλους το MLS άρχισε και όσοι θυμούνται απο πέρυσι τα εκπληκτικά ποσοστά μου σε αυτό το πρωτάθλημα θα ... τρέξουν να προλάβουν. Η αλήθεια είναι οτι λόγω ελεύθερου χρόνου και αρκετού ξενυχτιού(!) τρελαίνομαι να παρακολουθώ αυτό το πρωτάθλημα και μπορώ να εκφέρω μια άποψη παραπάνω καθώς ξέρω καλά τις ομάδες... τουλάχιστον θέλω να πιστεύω! Πάμε να απλώσουμε το παιχνίδι μας!



ΜΕΣΗΜΕΡΙ:

239. ΕΒΕΡΤΟΝ-ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ   ΓΚΟΛ   1,65
260. ΙΠΣΟΥΙΤΣ-ΠΙΤΕΡΜΠΟΡΟ    1      1,65
264. ΜΠΑΡΝΣΛΕΪ-ΡΕΝΤΙΝΓΚ      2     1,70
279. ΤΣΕΣΤΕΡΦΙΛΝΤ-ΜΙΛΤΟΝ ΚΕΙΝΣ ΝΤΟΝΣ   2    1,80
Ποντάρισμα :   30 € 


ΑΠΟΓΕΥΜΑ:

320. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ-ΚΕΡΚΥΡΑ    Χ    3,00
335. ΠΑΡΜΑ-ΜΙΛΑΝ   2     1,55
336. ΤΟΤΕΝΑΜ-ΜΠΟΛΤΟΝ   4-6 ΓΚΟΛ    2,20
345. ΛΟΡΙΑΝ-ΜΠΡΕΣΤ     1    1,80
Ποντάρισμα :   20 €
 

ΒΡΑΔΥ:

359. ΣΑΝ ΧΟΣΕ-ΧΙΟΥΣΤΟΝ   UNDER  1,55
364. ΚΑΝΣΑΣ-ΝΙΟΥ ΙΝΓΚΛΑΝΤ     UNDER    1,70    (KAI   ΝΟ GOAL  1,70)
365. ΝΤΑΛΑΣ-ΠΟΡΤΛΑΝΤ      OVER      1,90
370. ΣΟΛΤ ΛΕΙΚ-ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ     1     1,70
Ποντάρισμα :   50 € 




Για ακόμη μια φορά θεωρώ πως το κουπόνι του Σαββάτου δεν έχει τις τρελές ευκαιρίες για να ρίξει κάποιος τεράστια ποσά. Παρόλο που με μια πρώτη ματιά κάποιος μπορεί να σημειώσει 10 σημεία, αν τα ξανασκεφτεί μπορεί να το μετανιώσει. Τρανό παράδειγμα εγώ προσωπικά που είχα κυκλώσει το διπλό της ΠΑΡΙ και κατα τη μελέτη μου συνειδητοποίησα οτι έχει 4-5 απουσίες μεταξύ αλλων και του καλύτερου της παίκτη, του ΝΕΝΕ.

GOOD LUCK!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου