Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Χάσ' το αγόρι μου...!


Οκ δεν είμαι σε φόρμα το παραδέχομαι... όμως έχει γυρίσματα ο καιρός και δεν μου μένει παρά μόνο να ρισκάρω σήμερα. 4 ισοπαλίες έχω βάλει στο πρόγραμμα και θα τις ποντάρω σε σύστημα. Βοηθήστε κι εσείς λιγάκι να βγούν... αρκεί να είστε λίγο καλοπροαίρετοι! πάμε?


100. ΤΣΣΚΑ Μόσχας-Ίντερ   Χ
101. Λυών-Ντιναμό Ζάγρεμπ  Χ
103. Μπάγιερν-Μάντσεστερ Σίτυ   Χ
107. Τραπζονσπόρ-Λίλ   Χ

Συνολική απόδοση: 142,70
Ποντάρισμα απο μπάνκα: 20 €

Όπως θα παρατηρήσατε και μόνοι σας δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στα φαβορί σήμερα και πιστεύω οτι η βραδιά θα είναι αρκετά περίεργη με λίγα γκόλ... Η αλήθεια ειναι οτι η Μπάγιερν έχει σπουδαία ομάδα και είναι ικανή για πολύ μεγάλα πράγματα, η Σίτυ όμως δεν είναι παίξε γέλασε και μέρα με τη μέρα η ομάδα δένει και δυναμώνει. Η ποιότητα και απο τις δύο πλευρές ξεχειλίζει και αν είμαι λίγο τυχερός και ο χαζοΓκόμεζ (φωτό) χάσει κανα δυό άχαστα γκόλ απο θέση βολής και οι «πολίτες» βρούν το δρόμο προς τα δίχτυα, τότε όλα θα συνηγορούν προς την ισοπαλία!

Περιμένω και τις δικές σας προτάσεις για σήμερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου