Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΕ 3 ΣΤΑ 3 ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ!


Χαίρεται! Τί νέα? Καιρό είχαμε να τα πούμε αφού οι εθνικές ομάδες μας έκοψαν τη φόρα στα Ευρωπαϊκά  Πρωταθλήματα και αναγκαστικά το πάσο ήταν μονόδρομος! Αυτο το τριήμερο όμως είναι φωτιά και απο αύριο ξεκινάει και η μπάνκα μου... κάτι που σημαίνει οτι τα πράγματα σοβαρεύουν...
Για σήμερα Παρασκευή έχουμε και λέμε:



204. Στάμπαεκ-Τρόμσο   2.  Δεν γίνεται σε ένα παιχνίδι που δίνεις 1,85 τον άσο και 3,40 το Χ να μου πληρώνεις 3,10 το διπλό! Είναι σα να μου λές οτι το παιχνίδι είναι ή άσος ή διπλό! Για να καταλάβω ρε παιδιά, είναι ικανή η Τρόμσο να κάνει διπλό μέσα στη Στάμπαεκ και δεν είναι ικανή να πάρει την ισοπαλία? Εγώ πάντως θα ακολουθήσω τη φόρμα της, τη διαίσθησή μου και την εμπιστοσύνη που πηγάζει απο την Τρόμσο.. (Ίδιο ποσοστό και στο Γιούνγκ Μπόις-Ζυρίχη 2 που σας έδωσα τις προάλλες...!)

226. Μίλαν-Λάτσιο   OVER. Η Serie A ξεκινάει και όλοι στην Ιταλία διψάνε για μπάλα αφού το πρωτάθλημα πρώτη φορά καθυστερεί τόσο πολύ να ξεκινήσει...! Οι Μιλανέζοι είναι έτοιμοι για μεγάλα πράγματα και με τον δαιμονισμένο Κασάνο στη σύνθεσή της πάει για πολλά γκόλ! Απο την άλλη μεριά και η Λάτσιο δεν πάει πίσω στο σκοράρισμα με τον Τζιμπρίλ Σισέ να έχει ξεκινήσει ήδη την απόσβεση...

233. Λός Άντζελες-Κολοράντο   1. Οι περυσινοί "ψευτοπρωταθλητές" πάνε να παίξουν στην καλύτερη ομάδα της κατηγορίας και μάλιστα εκτός έδρας. Εκεί θεωρώ οτι μόνο με θαύμα θα γλιτώσουν απο τις ορέξεις του Μπέκαμ και του Ρόμπι Κίν! Αν έχετε πρόβλημα με το 1,50 ρίχτε το απο ημίχρονο και ξεμπερδέψατε!

Αυτά τα τρία σημεία μου αρέσουν περισσότερο απο τα σημερινά. Αν με ρωτούσατε να σας πώ κι άλλες επιλογές, θα σας έδινα με επιφύλαξη τα διπλά της Γκένκ και της Λεβερκούζεν καθώς και τον άσο της Σάμροκ Ρόβερς. Καλή επιλογή και το 4-6 γκόλ στο πόρτο-Σετούμπαλ... 

Αυτά για σήμερα! Συντονιστείτε και αύριο για μεγάλα πράγματα...

Ά κι όπου το βρείτε, βαράτε Κασάνο για πρώτο σκόρερ του μάτς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου