Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Πλήρωσε με καρδούλα μου...!



Ένα κουπόνι το οποίο θα έχει ώς βάση το διπλό της Χέρενφεϊν έχω στα σκαριά για απόψε! Οι «καρδούλες» κέρδισαν το Σάββατο στο ίδιο γήπεδο την ίδια ομάδα για το πρωτάθλημα με 0-3! Είναι τόσο δύσκολο να το ξανακάνουν έστω και με 1 γκόλ? 


100. Φένλο-Χέρενφεν  2.    Προχθές για το πρωτάθλημα η Χέρενφεν επικράτησε στο ίδιο παιχνίδι με 0-3. Τόσο δύσκολο είναι να την ξανακερδίσει έστω και με 1-0???


107. Λάνς-Ανζέ   1.  Εδώ μωρή καριόλα Ανζέ που μου στέρησες το ταμείο την Παρασκευή θα τα πληρώσεις όλα! Εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου να τρώς 5 γκόλ και να μην σταματάει η Λάνς! Κουφάλα!


112. Οσασούνα-Σεβίλλη   2. Σε μια προσπάθεια να ανεβάσω την απόδοση μας θα εμπιστευτώ τη Σεβίλλη γιατί φέτος την πιστεύω πολύ και θεωρώ πως με την άμυνα που έχει φτιάξει δύσκολα θα δέχεται γκόλ! Οπότε αν κάνει καλά τη δουλειά του ο Νεγκρέδο και ο Κανουτέ, τότε μάλλον οι Σεβιγιάνοι θα φεύγουν με τους 3 βαθμούς απο το γήπεδο...


113. Σοσιεδάδ-Γρανάδα   1.  Εκεί μέσα κόντεψε να χάσει η Μπαρτσελόνα ρε παιδιά! Θα περάσει η Γρανάδα χωρίς να χάσει?

Ποντάρισμα: 25 €


Ένα δεύτερο δελτίο εκπλήξεων που θα παίξω θα περιέχει τα εξής παιχνίδια:
125. Στόουκ-Τότεναμ   Χ
147. Μπορντό-Λίλ   2
148. Βιγιαρεάλ-Μαγιόρκα   Χ

Ποντάρισμα: 10 €


Επίσης έχω παρατηρήσει οτι η Σρίουσμπέρι τα πάει περίφημα στην κατηγορία της και τώρα κόντρα στην Άρσεναλ για το Λίγκ Κάπ μπορεί να της κάνει τη ζημιά στις αντεπιθέσεις! 11 πληρώνει το διπλό...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου