Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ



Παπάρια μέντολες έπιασα χθές (που λέει κι ο Γεωργίου!) αλλά το λάθος είναι αποκλειστικά και μόνο δικό μου. Πρέπει να παίζουμε με περισσότερο μυαλό για να μην την πατάμε σαν αρχάριοι. 

Για παράδειγμα σήμερα κοιτάζοντας το παιχνίδι ΚΑΕΝ-ΛΥΩΝ του κουπονιού με μια πρώτη ματιά το χέρι πάει και σημειώνει το διπλό γιατί η Λυών κέρδισε με 2-0 τη Μαρσέιγ πολύ χαλαρά απο το πρώτο κιόλας ημίχρονο! 1,75 λές η απόδοση, οκ μου κάνει. Αν κάτσεις και σκεφτείς όμως οτι η Λυών έπαιζε Τσάμπιονς Λίγκ μέσα στον Άγιαξ την προηγούμενη εβδομάδα και ντέρμπι την Κυριακή το βράδυ, θα συνυπολογίσεις και την κούραση των παικτών. Σωστά? Θα συνυπολογίσεις όμως οτι αφού δεν έφαγε γκόλ ούτε απο τον Άγιαξ, ούτε απο τη Μαρσέιγ, δεν θα φάει κι απο την Καέν...  Σωστά? Με αυτά τα δεδομένα, οτι δηλαδή η Λυών έχει σφιχτή άμυνα και μια νίκη σαν φαβορί που είναι, ακόμη και με 0-1 τη βολεύει, η πιο λογική προσέγγιση στο παιχνίδι είναι το UNDER στο 1,60 και το NO GOAL στο 1,80... Σωστά???


Έτσι πρέπει να παίζουμε και να μην παρασυρόμαστε απο τα ονόματα και τα αμέσως προηγούμενα παιχνίδια ακόμη κι αν μια ομάδα συνεχίσει το σερί της... γιατί σκοπός είναι να επιτυγχάνουμε κάθε φορά τον πιο ορθολογικό τρόπο σκέψης που θα μας κάνει να νιώθουμε οτι ακουμπάμε τα λεφτά μας μέν, έχοντας όμως ψάξει λίγο περισσότερο απο ότι πρέπει το παιχνίδι δε.

Δεύτερο παράδειγμα. Βλέπω τον αγώνα Καρντερμίρ Καραμπόκ-Γαλατασαράι. Αμέσως απ το μυαλό σου περνάει το διπλό γιατί ξέρεις καμια δεκαριά παίκτες της Γαλατασαράι κι έχεις ακούσει οτι φέτος η ομάδα με τις μεταγραφές πάει για πρωτάθλημα, ενώ αντιθέτως για την Καρντερμίρ δεν γνωρίζεις τίποτα και υποθέτεις οτι θα είναι καμια γειτονιά απο κακομοίρηδες της Τουρκίας. Σύμφωνα και με τις φήμες περι στημένων που ακούγονται στη γειτονική χώρα λές απο μέσα σου οτι με 50 χιλιάρικα να τους έχει δώσει η Γαλατά που είναι ζάμπλουτη, και οι αντίπαλοι περνάνε μέλι γάλα και οι οπαδοί της Γαλατά είναι ευχαριστημένοι... Αυτή είναι η μία πλευρά του νομίσματος. Φέρνω στο μυαλό μου όμως και την άλλη πλευρά που μου λέει οτι πριν κανα δυο εβδομάδες που η Γαλατά έπαιζε «εκτός» έδρας με την Μπουκασπόρ (χρησιμοποιούν το ίδιο γήπεδο) και είχε και κανα 30άρι χιλιάρικα οπαδούς στο πλευρό της και την είχα παίξει εγώ διπλό, ΕΧΑΣΕ! Γιατί να μη χάσει και πάλι αφου αυτή τη φορά ούτε σε γνώριμο γήπεδο παίζει, ούτε οπαδούς της θα έχει στην εξέδρα... Συνειδητοποιείς οτι προς το παρόν αυτή η ομάδα δεν είναι άξια εμπιστοσύνης, πόσο μάλλον για να ποντάρεις πάνω της. Πάς πάσο και την ξαναπιάνεις σε 1 με 1 μιση μήνα για να δείς πώς τα έχει πάει γενικά αλλά και ειδικά στα εκτός έδρας παιχνίδια κι αν έχει φέρει σοβαρά αποτελέσματα ομάδας που πάει για πρωτάθλημα, τότε την ξαναδοκιμάζουμε. Γιατί τώρα δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για να χάσει, αφού ούτε τραυματισμούς έχει, ούτε κούραση απο Ευρωπαϊκά παιχνίδια... Έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε και όχι επιφανειακά και βιαστικά ούτε να επηρεαζόμαστε απο μια καλή απόδοση που θα δούμε! Σωστά?

Και όλα αυτά τα γράφω για να τα ακούω πρώτα απο όλους εγώ ο ίδιος και ύστερα εσείς...

Συνεχίζω και πάω να αναλύσω τις σημερινές μου επιλογές:

-Πρώτο παιχνίδι μου λοιπόν είναι το Under της Λυών στο 1,60 και σας είπα τους λόγους.

-Δεύτερο παιχνίδι μου είναι το Ατλέτικο Μαδρίτης-Σπόρτινγκ Χιχόν. Εδώ σας προτείνω το 1 ημίχρονο/ 1 τελικό γιατί ο Φαλκάο έχει πάρει φωτιά και πυροβολεί!( 3 γκόλ πέτυχε την Κυριακή!) αλλά και γενικά γιατί η Ατλέντικο έχει πολύ καλό υλικό και είναι ικανή ακόμη και να κοντράρει τις Ρεάλ και Μπαρτσελόνα φέτος κατα τη γνώμη μου. Όχι βέβαια σε διάρκεια, αλλά σε μεμονωμένα παιχνίδια...

-Τρίτο μου σημείο το NO GOAL του Γιουβέντους-Μπολόνια στο 1,80. Θα μου πείτε, βρήκες ομάδα να στηρίξεις, αλλά θα σας απαντήσω οτι αν η Γιουβέντους παρουσιαστεί φέτος όπως υπόσχεται, δεν θα δεχτεί γκόλ στην έδρα της απο τις περισσότερες ομάδες της Ιταλίας! Και μην ξεχνάμε οτι ο Μπουφόν είναι πάντα ο Μπουφόν! Σωστά?

-Τέταρτο και τελευταίο σημείο μου κάτι πάρα πολύ πιθανό κατα την άποψη μου. Το OVER στο Μίλαν-Ουντινέζε θεωρώ πως είναι δεδομένο! Πέρυσι αν θυμάστε είχαν έρθει 4-4 σε ένα συγκλονιστικό μάτς και δεν καταλαβαίνω πώς μπορεί να έρθει UNDER αυτό το παιχνίδι! Εχθές η Ίντερ έχανε απο τη Νοβάρα με 1-0 στο 85' και τελικά έχασε με 3-1! Αυτό το αποτέλεσμα δεν σας κρύβω οτι μου έδωσε θάρρος για αυτό το over καθώς και under να είναι το παιχνίδι στο 80' σήμερα, δεν θα πάψω να ελπίζω στιγμή μέχρι να λήξει ο διαιτητής!

ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ: 50€
ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΟΠΑΠ: 9,10


Και πρίν σας αφήσω μια συμβουλή για σήμερα. Δεν ξέρω αν θα παίξετε αυτά που σας έδωσα ή θα προτιμήσετε δικές σας επιλογές. Ξέρω όμως οτι το παιχνίδι ΞΑΝΘΗ-ΑΕΚ δεν είναι να περάσεις στοιχηματικά ούτε απ'έξω που λένε!

Υ.Γ. Η Σανταντέρ παραδοσιακά τη δυσκολεύει πολύ τη Ρεάλ Μαδρίτης στην έδρα της! Λέτε πάλι απόψε να έχουμε κανένα ευτράπελο?............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου