Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Αποκλείεται η Άρσεναλ


Ψευτοκουπόνι το θεωρώ το σημερινό και μάλλον δεν θα ανοιχτώ οικονομικά. Ίσως να παίξω μερικούς συνδυασμούς σκόρ έτσι για το ενδιαφέρον γιατί ακόμη είναι νωρίς για χοντρά πονταρίσματα! Με βάση τη λογική πάντως έψαξα και ξεχώρισα τα 3 σημεία που συγκεντρώνουν πολλές πιθανότητες να έρθουν σήμερα.



Καβασάκι-Ναγκόγια OVER  Μιλάμε για τις δύο ομάδες που σκοράρουν σαν δαιμονισμένες στο πρωτάθλημα! Το OVER έχει τον πρώτο λόγο...

Ουντινέζε-Άρσεναλ   1  Μετά και την απομάκρυνση του Νασρί (Πήγε Μάντσεστερ Σίτυ) δεν υπάρχει καμία φαντασία στο παιχνίδι της ομάδας του Λονδίνου και τα όποια όπλα τους (Βαν Πέρσι, Γουόλκοτ) αναμένεται να αντιμετωπιστούν προσεκτικά. Φυσικά και δεν είναι εύκολο να κερδίσεις την Άρσεναλ αλλά με βάση την εικόνα που μου έδειξαν οι κανονιέρηδες στα τελευταία δύο τους παιχνίδια, η λογική μου εμένα μου λέει οτι η παρέα του Ντι Νατάλε έχει μεγάλη ευκαιρία να περάσει την παιδική χαρά του Βενγκέρ!

Πόρτλαντ-Σίβας ΗΠΑ   2-3 γκόλ  Το Πόρτλαντ είναι η νέα ομάδα στο πρωτάθλημα του MLS. Έχει γήπεδο με συνθετικό χλοοτάπητα και ενώ δεν έχει και τόσο καλή ομάδα, στην έδρα του τα πάει καλά! Η Σίβας απο την άλλη είναι ίσως απο τις πιο σφιχτές ομάδες της κατηγορίας και περιμένω το σκόρ να μην ανοιχτεί πολύ. Το 1-1 τελικό σκόρ έχει και τις περισσότερες πιθανότητες πάντα κατα τη γνώμη μου...

1 σχόλιο: