Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ ΓΚΟΛ ΣΗΜΕΡΑ


Σιγά σιγά τα πρωταθλήματα της Ευρώπης αποκτούν ρυθμό και θεωρώ σήμερα οτι θα δούμε αρκετά γκόλ στα περισσότερα παιχνίδια. Εγώ τουλάχιστον ξεχωρισα 2 ματσάκια που περιμένω να βρέξει γκόλ χωρίς να ζητάω κάτι παράλογο... Τα προγνωστικά μου όλα στο ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο κάτω.

Ξεκινάμε με τον άσο του Ατρομήτου στο 1,80. Η ομάδα του Δώνη έχει τον πρώτο λόγο απέναντι σε έναν αλλοπρόσαλλο ΟΦΗ που αν δεχτεί γκόλ πρώτος θα χάσει πανηγυρικά. Εδώ στην Ξάνθη έχασε με 3-0, λογικά στο Περιστέρι δεν έχει τύχη γιατί και ο Ατρόμητος είναι ξεκούραστος...

Συνεχίζουμε με το 4-6 γκόλ στο παιχνίδι Πιτερμπορο-Σάντερλαντ. Τις δύο ομάδες χωρίζει μια ολόκληρη κατηγορία και υπάρχει σαφέστατη διαφορά ποιότητας. Αν ξέραμε οτι η Σάντερλαντ θα παραταχτει με τους βασικούς το χέρι θα πήγαινε κατευθείαν στο διπλό όμως η Πιτέρμπορο είναι η πλέον παραγωγική ομάδα, το παιχνίδι είναι κυπέλλου, ενώ και η Σάντερλαντ είναι και αυτή σε φόρμα επομένως περιμένουμε ένα ανοιχτό μάτς χωρίς ιδιαίτερο άγχος με πολλά τέρματα.

Στο ίδιο μοτίβο θα συνεχίσουμε και θα ποντάρουμε το επίσης 4-6 γκόλ στο μάτς Παναθηναικός-Κέρκυρα. Θεωρώ οτι οι πράσινοι θα πάρουν το παιχνίδι εύκολα όπως και τα περισσότερα φέτος στην έδρα τους ενώ τα πολλά αμυντικά τους προβλήματα θα δημιουργήσουν πολλά κενά και θα παρουσιαστούν ευκαιρίες και στους Φαίακες για να βάλουν γκόλ.

Οποιος έχει την οικονομική άνεση αξίζει να ποντάρει την παραπάνω τριάδα με ένα καλό πολλαπλασιαστή και θα κάνει γερή μπάζα αν καθίσουν τα ματσάκια. Οι υπόλοιποι, μέσα σε αυτούς κι εγώ θα έλεγα να προσθέσουν τον άσο της Μάντσεστερ Σίτυ και να πάμε σε ένα σύστημα 3-4 με απόδοση 24,50 στον ΟΠΑΠ το οποίο κοστίζει 1,50 €... Με πολλαπλασιαστή 40 το δελτίο μου κοστίζει 60€ και αυτό είναι και το σημερινό μου ποντάρισμα απο τη μπάνκα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου