Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΕ ΣΚΩΤΙΑ ΓΙΑ ΤΑΜΕΙΟ!



Καλησπέρα μάγκες. Τριαδούλα θα τσιμπήσετε απο το φίλο σας τον tiger σήμερα σύμφωνα αυτή τη φορά με τη φόρμα των ομάδων και σύμφωνα πάντα με τις απαιτήσεις τις δικές σας που είναι αυτονόητο πως δεν ψάχνετε αποδόσεις του 1,40. Αλλιώς δεν θα μπαίνατε σε σάιτ που προτείνουν παιχνίδια. Πάντως αν δείτε τα παιχνίδια που σας έδωσα και μετά καθίσετε να τα μελετήσετε και μόνοι σας, πιστεύω οτι το 99% των επισκεπτών θα συμφωνήσετε μαζί μου!

Διαβάστε περισσότερα, κλίκ και ΠΑΜΕ!


Τρία σημεία έχω ξεχωρίσει για σήμερα και αυτά θα αποτελέσουν τη βασική μου πρόταση:

ΠΙΤΕΡΜΠΟΡΟ-ΓΟΥΛΒΣ   2    (2,00)
ΧΙΜΠΕΡΝΙΑΝ-ΙΝΒΕΡΝΕΣ  1  (1,95)
ΜΠΡΕΧΙΝ-ΚΟΥΙΝ ΟΦ ΣΑΟΥΘ  2  (1,70)

Απόδοση: 6,63  (ΟΠΑΠ)
Ποντάρισμα απο Μπάνκα: 100€


Φίλοι μου δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο στοιχηματικά απο αυτά τα τρία παιχνίδια και εξηγώ:

Η Γούλβς προέρχεται απο 2 σερί νίκες και έχει πολύ βαριά φανέλα ενώ η βαθμολογική της θέση δείχνει θέση ομάδας που θα παλέψει για την άνοδο. Απο την άλλη η νεοφώτιστη Πίτερμπορο η οποία μου είναι πολύ πολύ συμπαθής η κακομοίρα, έχει 6 ήττες στα πρώτα 6 παιχνίδια και είναι φανερό οτι δεν μπορεί να σταθεί στην Τσάμπιονσιπ. Όλα συνηγορούν στο διπλό και με αυτό θα πάω!

Η ομαδάρα μου η Χιμπέρνιαν που πέρυσι λίγο έλειψε να πέσει κατηγορία(!) φέτος έφτιαξε πολύ καλή ομάδα και αυτό φαίνεται απο τα αποτελέσματα που έχει φέρει ώς τώρα! Στα 4 τελευταία παιχνίδια μετράει 3 νίκες και μία ισοπαλία εκτός έδρας με τη Σέλτικ! Μήπως αυτό σημαίνει οτι κάνει λίγο πλάκα στην κατηγορία και μπορεί παράλληλα να κοντράρει τις Σέλτικ και Μάδεργουελ μου είναι οι δύο καλύτερες; Η Ινβερνές νίκη ακόμη δεν έχει κάνει στο πρωτάθλημα ενώ έφαγε τεσσάρες απο Σέλτικ και Μάδεργουελ. Αν τη θεωρείτε τη Χιμπέρνιαν τέτοιου επιπέδου τότε το 1,95 είναι δώρο. Σωστά?

Στη 2η κατηγορία της Σκωτίας ΜΙΑ είναι η ομάδα που λένε και στο χωριό μου και κάνει πλάκα στην κυριολεξία! Η Κουίν οφ Σάουθ (Βασίλισσα του Νότου!) που έβαλε 10 γκόλ στα τελευταία 2 μάτς της αναμένεται να κερδίσει μια Μπρέχιν που προέρχεται απο 2 συνεχόμενες ήττες και χάνει απο όλες τις «απο πάνω» της! Εκτός κι αν το στήσουν και δούμε κανα δυό κόκκινες στους φιλοξενούμενους αν και με τι φόρα που έχουν πάρει, θα πρέπει να τους βγάλει κάποιος 3-4 κόκκινες για την κοντράρει...

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ! ΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου