Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΑΠΟΨΕ!


Καλησπέρα. Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Μπαίνετε εδώ μέσα για να πάρετε εκτιμήσεις. Δεν σας αναγκάζει κανείς να ποντάρετε κάτι απο αυτά που δίνω. Απο κεί και πέρα εμένα δουλειά μου είναι να προσπαθώ να σας οδηγώ στην επιτυχία δίνοντας σας παιχνίδια που έχω ποντάρει κι εγώ ο ίδιος. Πάνω απ όλα όμως πρέπει να καταλάβετε κάτι. Δεν είμαι bookmaker και δεν εξυπηρετώ καμία εταιρία. Γι αυτό άλλωστε και στο blog μου δεν βλέπετε διαφημίσεις απο ΚΑΜΙΑ στοιχηματική εταιρία. Συνεπώς δεν έχω κανένα κέρδος να σας οδηγώ στην καταστροφή όπως γυρνάτε και λέτε μερικοί. Ο κουβάς ο δικός σας είναι και δικός μου γι αυτό και μερικές φορές σας παρακαλάω να μην μου γκαντεμιάζετε τα παιχνίδια που δίνω. Γι αυτό λοιπόν ας εκλείπουν εκ τόνδε και στο εξής οι γκρίνιες για χαμένα σημεία...

Εβδομάδα Ευρωπαϊκών βραδιών διανύουμε και το στοιχηματικό κουπόνι είναι γεμάτο. Για σήμερα Τρίτη πάμε να δούμε τί έχουμε;




Απο το Τσάμπιονς Λίγκ δε θα ποντάρω κάτι. Αν το έκανα πάντως θα πήγαινα σε ένα over στο Λεβερκούζεν-Μπάρτσα γιατί η Λεβερκούζεν δεν έχει κάτι να κυνηγήσει στην Ισπανία οπότε αναγκαστικά σήμερα θα βγεί να παίξει επιθετικά, ενώ στο άλλο παιχνίδι θα οδηγούμουν πιο εύκολα σε ένα Χ2 παρά σε αυτόν τον άσο του 1,35 όμως επειδή ο κύριος Πλατινί κάνει ότι θέλει φέτος δεν πρόκειται να κοντράρω Γαλλική ομάδα...

Το παιχνίδι μου λοιπόν σήμερα περιέχει 4 ασάκια απο Αγγλία μεριά.  

Η φορμαρισμένη Μπέρμιγχαμ που κυνηγάει την απ ευθείας άνοδο και σε 15 εντός έδρας παιχνίδια δεν έχει ακόμη ηττηθεί, υποδέχεται την απρόσμενη Χάλ που εκτός έδρας πάντως δε μου γεμίζει το μάτι. Με δεδομένο οτι αποκλείουμε το διπλό, ανάμεσα στον άσο και την ισοπαλία θα επιλέξω τη νίκη των γηπεδούχων που δείχνουν πολύ σοβαροί...

Η Μπράιτον υποδέχεται τη Μίλγουολ που είναι για τα μπάζα ενώ η ίδια βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση καθώς μέσα στο 2012 μετράει 5 νίκες και μια ισοπαλία σε 6 αναμετρήσεις! Η ομάδα με ακόμη μια νίκη μπαίνει σε τροχιά Play off ανόδου στην Premierleague και να σκεφτεί κανείς οτι είναι νεοφώτιστη στην κατηγορία!!! Αξίζει στήριξη σε αυτή τη σοβαρή ομάδα και σε αυτή την καλή απόδοση ειδικά όταν η αντίπαλος είναι ανύπαρκτη...

Στη League 2 τώρα έχουμε το παιχνίδι Ρόδεραμ-Άκρινγκτον. Μπορεί στο παρελθόν να έχω υποστηρίξει την Άκρινγκτον με... λύσσα, σήμερα όμως το παιχνίδι είναι ειδικών συνθηκών γιατί η Ρόδεραμ πήγε πρίν 3 μέρες και έκανε διπλό μέσα στην πρώτη της κατηγορίας Σάουθεντ με 0-2 παίζοντας μπαλάρα παρά το πολικό κρύο... Λίγο ο ενθουσιασμός και λίγο η έδρα πιστεύω να επιβεβαιώσουν αυτό το 2,10 απόδοση...

Η Σρίουσμπερι είναι ακόμη μια ομάδα βράχος στην έδρα της με 10-3-0 ρεκόρ εντός έδρας και υποδέχεται μια μετριότατη ομάδα. Ο άσος βρίσκεται στο 1,65 και όποιος θέλει ποντάρει σε μια ομάδα που πάει για άνοδο κοντράροντας μια παντελώς αδιάφορη...

Στη συνολική απόδοση 11,53 με βάση τον ΟΠΑΠ ποντάρω 50 € απο τη μπάνκα μου και προχωράω με αισιοδοξία...όποιος θέλει ακολουθεί όποιος δεν θέλει υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές....

Όπως και να έχει ευχαριστώ για την επίσκεψη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου